Grote Peuterdag

Een speciale ochtend voor peuters en hun ouders/verzorgers

Is uw kind al bijna toe aan de echte school? Een grote peuter, die wil rennen en klimmen, samen met andere kinderen? Heerlijk met de neus in de prentenboeken. Met de hele klas liedjes zingen en mooie tekeningen maken? De eerste cijfers en letters leren? Zichzelf en andere kinderen leren kennen?
Voor je er erg in hebt is het al zover en gaat uw kind naar groep 1 van de basisschool. Een grote stap! Wat gaat hij daar allemaal ontdekken en leren? En wat is een fijne en goede school die bij u en uw kind past?

Ouders mogen mee!

Om u en uw kind te helpen een fijne school te kiezen, zetten wij op de Grote Peuter Dag de deuren van De Vlonder open! Op vrijdagochtend 6 april 2018 van 09.00 tot 11.30 uur kunnen kinderen ontdekken, spelen, knutselen in en rondom onze scholen. Ouders, verzorgers, opa’s en oma’s mogen allemaal meekomen naar de Grote Peuter Dag. Zij mogen meedoen, kunnen de school bekijken en vragen stellen aan leerkrachten.