Speel- en leercentrum

Speel- en leercentrum De Meenthe: alles op één plek

Het Speel- en leercentrum is een uitgebreide Buitenschoolse Opvang (BSO) in het gebouw van De Vlonder. Het is een verbinding tussen onderwijs, naschoolse activiteiten en opvang. Alle leerlingen van De Vlonder zijn welkom in de vertrouwde omgeving waarin ontdekken centraal staat.

In het Speel- en leercentrum werken we samen met Doomijn, experts in kinderopvang. Hun pedagogisch medewerkers zorgen ervoor dat de kinderen een leuke én leerzame tijd hebben. Ook maken we gebruik van externe professionals.

Bij het Speel- en leercentrum staan er verschillende activiteiten op het programma, variërend van koken, sporten, yoga en muzieklessen.
Deze activiteiten worden, onder andere, aangeboden door externe professionals.

Informatie gitaarles

Buitenschoolse opvang

De Vlonder biedt voorschoolse opvang, opvang in de pauze en naschoolse opvang.
De voor- en naschoolse opvang wordt verzorgd door Doomijn, experts in de kinderopvang. De opvang in de pauze wordt verzorgd door leerkrachten en hulpouders, hierbij worden ze ondersteunt door een medewerker van Doomijn.

Bekijk ook de website van de buitenschoolse opvang